torsdag den 5. april 2012

Lukas Graham koncert

I går var jeg til Lukas Graham koncert på Tobakken i Esbjerg. Vi havde været heldig at få billeter for bare 145 kr. Det var en virkelig fed koncert, og Lukas var helt som jeg havde forventet - sjov, fed stemme, hvid tank top and so on. Jeg var til koncerten med Rikke, Celia og Matilde. Ude foran, mens vi stod og ventede, mødte vi jeg Cecilie, som jeg engang har gået i klasse med, og hendes storesøster, så dem fulgtes vi også med. Vi kom ca. en time og et kvarter før det startede, og lige da vi kom, fik vi at vide, at bandet lige havde været ude og tale med folk som stod og ventede. Surt, vi gik glip at det! Der var helt fyldt op i Tobakken. Koncerten var udsolgt, og vi var 1300 mennesker. Tror kun jeg kendte tre af hans sange, men dem skrålede vi også godt med på, kan jeg godt fortælle jer! Selve koncerten varede kun en time, og så tog det 100 år, at komme ud derfra. Men det var helt sikkert det hele værd. Det var en fantastisk aften og en vild koncert! Poster nogle billeder fra koncerten, som min veninde tog, da jeg desværre ikke kan finde min oplader til mit kamera. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar