fredag den 22. juni 2012

Tuberkulosetest & afrejsedato

Så fik vi endelig rigtig sommerferie her i onsdags. Det er skønt endelig at være færdig med folkeskolen, og kunne se frem til en lang, skøn ferie hvor jeg blandt andet skal til Italien. Her på det sidste har jeg haft travlt med eksamener. Fik 12 i både dansk mundtlig og engelsk mundtlig. Og så fik jeg også 12 i fysik/kemi (!!?!), hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med, da jeg seriøst ikke forstår fysik! Alt fra 4 og op havde jeg været tilfreds med, så det var lidt af en overraskelse, da jeg fik topkarakter. Nå men nok om det.. 
.
Jeg har været inde og få min sidste vaccine og jeg har fået taget en tuberkulosetest. Til jer der ikke ved, hvad tuberkulosetest er, er det en test man skal have taget for at få lov at gå på en amerikansk high school. Man for en indsprøjtning i armen, som den skal tjekkes 3 dage efter. Det var overhovedet ikke slemt, men er heller ikke bange for nåle. Min test var selvfølgelig negativ, som jeg godt vidste, da jeg aldrig har haft tuberkulose. Nu er næsten alt klar udover at jeg lige skal et smut forbi den amerikanske ambassade i København d. 1. august. 
.
Men nu til the big news, for jeg har jo fået afrejsedato! Jeg skal flyve fra Kastrup Lufthavn fredag d. 17. august. Det vil sige om 56 dage går turen til New York og derefter til Seattle, I can't waitttt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar