mandag den 18. februar 2013

Tolo date & Valentines Day

Så er det igen ved at være lang tid siden jeg skrev sidst, men her kommer der endeligt lidt herfra USA. Lige nu er der ikke lang tid til at spring season starter om lidt over en uge, hvilket betyder at nye sportsgrene på skolen også starter. Jeg havde besluttet mig for, at jeg ville spille tennis. Men jeg ombestemte mig, da rigtig mange af mine venner er i Track and Field. Så nu har jeg valgt at gøre det også, for tror det vil blive super sjovt. Track and Field er det vi kalder atletik i Danmark, og det er rimelig populært herovre. Vores skole hold er kæmpe stort, men det er også en no-cut sport, så alle kan være med og der er ingen try-outs. Vi kan vælge 2-4 events, og tror jeg vil prøve højdespring og noget løb. Ekstra bonus er at vores skoles track outfits ser virkelig godt ud, så glæder mig til at få købt noget af det! 

Her sidste weekend tog jeg ud at bowle med Amber, Matt og Allison, som er en af Ambers venner. Vi bowlede fra klokken ni, og det var med rød kegle. Når den røde kegle stod forrest, og man scorede en strike kunne med spinne et hjul og vinde præmier. Den røde kegle stod så endelig forrest ved mig, og jeg lavede en strike! Den eneste jeg lavede hele aftenen, så det var super heldigt, men whatever jeg var stadig stolt. Vandt så en fri biografbillet, så skønt. 
Matt, Allison, mig og Amber
Amber, jeg og Allison
Min præmie, wuhuu
Har forresten endelig også fundet en date til Tolo, som er vores vinter dance næste weekend. I tirsdags bestemte jeg mig for at jeg ville spørge en fyr på min skole som hedder Taylor. Så jeg lavede cupcakes der sagde TOLO. Eller lavede dem faktisk ikke selv, købte dem og puttede frosting på. Men ingen ved det, så shh! Fik hans 1st period lærer til at sende ham ud på gangen, hvor jeg så sprugte. Og han sagde selvfølgelig ja, haha. Alt det med at spørge folk til vores dances herovre er honestly rimelig dumt, for folk stresser alt for meget over det og det er nærmest det eneste folk taler to måneder op til. Men meget sjovt at prøve, for det er en tradition herovre. 

I torsdags var det Valentines day, og det er helt sikkert laaaangt mere udbredt herovre end det er i Danmark. Butikkerne var fyldt op med valentines stuff, røde og pinke balloner, chokolade, kort og kæmpe bamser. Vi havde normal skoledag, da det ikke en en hellig dag eller noget. Men ja, folk gik rundt med blomster i gangene. Jeg fik chokolade af mine værtsforældre, nogle brownies fra Rachel, kort og chokolade fra Madison og et kort og slik fra Greer. Ellers skete der ikke så meget andet end vi fik en hjerteformet, pink pizza til aftensmad! 
Butikkerne goes crazyyy
Anna

Min ven Bri i vores art class
Valentines spirit at school
Noget af de valentines ting jeg fik i skolen. 
I går havde vi furlough dag igen, så vi havde 23 minutters klasser. Følte mig en smule syg i går, så jeg tog hjem efter skole og så Mean Girls 2 og en masse afsnit af Pretty Little Liars. Om aften tog vi til Aimee og Russ's hus og holdte fødselsdag for Kristin, deres datter. I dag er det lørdag og jeg tog ud at løbe med Becky - vi prøver at blive klar til track season! Efter det tog hendes far os til lunch, hvor vi fik lækre sandwiches, mums. Om aftenen tog Amber, Matt, Alison, Stephanie, Tiffany, Allison, Johanne og jeg ud at spise på Red Robin og efter det tog vi i biografen og så Identity Thief. 

Knus til alle jer i Danmark. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar