fredag den 10. maj 2013

Seattle trip

Wow, det er godt nok ved at være længe siden jeg opdaterede sidst. Har så meget at fortælle, men så lidt tid! Så tager det lige i små bider. Den 20. april havde vi et track meet at Edmonds, hvor jeg på vores bedste 4x400m team, og vi vandt! Det var så fedt, for det var et super stort meet med en masse gode skoler. Jeg havde dog lidt problemer med mine lægge calves, så havde hele mine lower leg tappet op. Så simpelthen SÅ godt ud, or not. Da jeg var færdig med mine events var jeg simpelthen så sulten, så mig og Marcus skyndte os over til Burger King, som lå ti minutter derfra. Men det tog lidt længere end forventet, så vi nåede kun lige tilbage før bussen forlod. Upsi. Om aftenen, da vi kom hjem, tog jeg over til Johannes hus med Hans og Nick. Vi gik i deres spa, og ellers bare hyggede med film for vi var alle så udmattede! 

Jeg sov hos Johanne, og dagen efter tog vi til Seattle med hele gruppen af udvekslingsstudenter. Eller der var faktisk ikke så mange, men vi havde stadigvæk en super god dag. Vi spiste at Hard Rock Cafe, og tog ned til Pike Place Market, som er et kendt sted i downtown Seattle, hvor man kan købe frisk frugt, blomster, fisk og så videre. De har også mange små steder hvor man kan få god mad, og små boder med alt muligt. Det er et rigtig fedt sted, selvom der altid er fyldt med turister! Der er den her fiskebod, hvor de kaster med fiskene mens de synger. Og publikum kan også prøve at gribe fiskene, det er meget entertaining. Vi tog også ned forbi Seattles gum wall, og puttede tyggegummi på. Vi så også verdens første Starbucks, som ligger i downtown Seattle. Meget cool, selvom det nu bare er en Starbucks som alle andre Starbucks. 

Første plads, wohoo
Med nogle af udvekslingsstudenterne på færgen. 
Pike Place Market 

Johanne and I
Pike Place again
The gum wall, mmm

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer selv at tage på High School her mellem 1. og 2.g med Explorius ligesom dig. Det lyder bare til at være det fedeste! Kan du anbefale Explorius og hvorfor? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline. Lyder bare fedt, synes helt sikkert at du skal springe ud i det - det er en oplevelse for livet! Jeg har ingen problemer haft med Explorius, og kan kun anbefale dem. Det specielle ved Explorius er dog, at de fordeler eleverne ud på forskellige organisationer i USA. Så herovre er min organisation Aspect, og har næsten ikke noget kontakt til Explorius overhovedet. Så det kunne give nogle problemer, i min mening, men har selv haft det super godt!

      Håber du for et fantastisk år, hvis du tager afsted. Knus

      Slet