lørdag den 20. april 2013

Skal til Kingston prom, oh yes

I tirsdags fik alle seniors deres cap and gown, som er det vi har på, når vi har graduation. Det hele kommer tættere og tættere på nu, og selvom jeg glæder mig helt vildt, er det også lidt sørgeligt. Skal jo hjem et kort stykke tid efter graduation, oh well. Jeg har også fundet en walking buddy, som er den person som man skal gå ved siden af under graduation ceremonien. Anna og jeg aftalte at være walking buddies, hvilket er perfekt, for vi er jo næsten samme højde og begge fra skandinavien. 

Efter skole havde vi et track meet hjemme, hvor Kingston og Port Angeles. Jeg fik en 4. plads i min første 800m nogensinde, og ellers fik vi 2. plads i vores 4x400m. Er nu på det bedste 4x400 team, fordi jeg fik en rigtig god tid sidste weekend! Men ja, vi tabte til Kingston med under et sekund, så så så så surt. Det at tabe med under et sekund er ikke godt i sig selv, men når det er til vores rival skole, er det meget, meget værre. Det var et rigtig godt meet, fik set en masse af mine venner fra kingston specielt min gode veninde Johanne, var der. Efter det var slut gik mig og min veninde Taylor ned til parkerings pladsen, og da vi kom derned stod Hans og Marvin med blomster og et skilt der sagde: PROM! Så nu skal jeg til Kingston prom, som allerede er næste lørdag. Vidste faktisk godt at de ville invitere os, men havde ingen ide om hvornår, så blev noget overrasket. Jeg blev inviteret af Hans, som er super høj, så jeg kan wear heels - bonus! Glæder mig rigtig meget, nu håber jeg bare at min kjole når at komme inden næste lørdag. Ellers skal der tænkes hurtigt haha. Anyway, bagefter tog jeg til central market med Taylor og fik pizza og bread sticks, og vi mødte Travis, Kyle og Cody derhenne. Tror vi blev der for halvanden time, hvor vi bare snakkede og hyggede. 

I går aftes havde vi den måske allermest spændende fodbold kamp på vores skole. Vores drenge spillede imod Kingston, og det var 2-2 inden de kom ud i overtid, hvor Kingston så desværre scorede igen. Men det var sådan en god kamp, og alle var helt oppe at køre. 


Marvin, Taylor, mig og Hans - og et meget flot skilt, SÅ kreativt altså
Lidt fjollet pic af mig, Max og Johanne til fodboldkampen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar