søndag den 14. oktober 2012

Fødselsdagsfest, halvsyg & Yo-G's trip

Hej igen, håber i alle nyder efterårsferien i Danmark. Jeg er rimelig misundelig, for vi for ingen ferie herovre, but anyways. Sidder lige nu i vores stue, alle er gået i seng og jeg finder 'Mød min måske-kone' i fjernsynet, en af mine ynglingsfilm! Vi har hundredvis af tv-programmer, så der er altid noget godt at se. Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdag ved min værtssøsters bedste veninde, Siena. Vi var omkring 15 personer som tog ud og spise på Red Robin, kendt burger kæde herovre - suuuper lækkert! Efter det tog vi i biografen og så Pitch perfect. Det var en af de bedste film jeg længe har set, den var så sjov. Så hvis den kommer til Danmark snart, synes jeg helt sikkert i skal tage ind og se den! Biografen herovre er meget det samme som i Danmark, dog er sodavandene enormt store. Jeg købte en medium, og tror mindst jeg fik en liter. Og de har ikke bland-selv-slik, men mere ting som hot dogs, nachos, popcorn, cinnamon bites og slush ice. 

Jeg har det stadig rigtig godt, men jeg har haft en smule hjemve her de sidste par dage. Tror også det hænger sammen med, at jeg har været lidt halv syg. Er superforkølet, træt og har haft konstant hovedpine. Men jeg håber det bliver bedre igen snart! 

Men ellers tog jeg i onsdag med en gruppe venner på en lille udflugt i lunch. Vi havde planlagt det nøje inden, for vi har kun 30 minutters før næste time starter. Vi ville nå til Yo-g's, som er en frozen yougurt cafe. Hver onsdag har de weitghfree wednesday, så du kan fylde bægret så meget du vil, men til samme pris. Det tager 10 minutter derhen fra skolen, og 10 minutter tilbage igen. Så vi havde super travlt, men det var det hele værd, og vi nåede faktisk tilbage inden næste time startede. Onsdag til soccer practice fik jeg ugens Fearless award (som vi kårer hver uge), fordi jeg havde kæmpet godt i den forgående kamp. Torsdag havde vi en Kick Pink soccer game, hvor vi støttede breast cancer. Så vi spillede alle i pink, stadiumnet var pyntet i pink og folk kunne donere penge. Vi samlede ialt 750 dollars ind, og vi vandt kampen 4-0, så det var en kæmpe succes. 

Nyd ferien i Danmark, og tillykke med fødselsdagen til min kusine, Signe og onkel, Poul Erik, hvis i læser med - håber i havde en skøn dag i fredags. 

Fra Kick Pink kampen - de små piger i gul er boldpiger, som nogle som en gang imellem løber ind med os

Ingen kommentarer:

Send en kommentar