søndag den 21. oktober 2012

Senior night & Leavenworth

Nu har jeg rigtig oplevet Washington state med en masse regn! Det har regnet næsten hver dag i denne uge, men det nu ikke så slemt indtil videre, men spørg mig om en uge igen, og jeg vil sikkert hade regn. Onsdag aften tog Ali og jeg til en choir concert på skolens, hvor eleverne der har choir (kor) synger. Det var nu meget sjovt, for kunne kende en masse af dem som sang  i korene blandt andet min kusine herovre! 

Torsdag aften havde vi senior night med mit soccer team, hvor alle seniorne (7 styks.) blev hyldet. Der var plakater med os på vores stadium, der blev sagt noget om hver af os i højtalerne før kampen, vores forældre skulle komme ned på banen og få blomster, de resterende spillere havde skrevet søde beskeder, og sidst men ikke mindst startede vi alle inde og spillede det meste af første halvleg som et rent senior team. Vi vandt kampen 1-0, wuhuu. Men det var skide koldt og det styrtede ned, så meget at vores telte blæste omkuld midt under kampen. 

Alle seniorne + forældre inden kampen
Senior speech inden kampen begyndte 
Da vores to store telte blæste omkuld 
Fredag aften var der en stor football game på skolen mod vores rivaler Kingston. Så der var super mange mennesker! Inden kampen tog jeg på Subway med en ven, Travis, og derefter tog vi hen til skolen. Jeg vidste allerede inden kampen, at det ville blive super koldt, så jeg havde normale sokker, knæsokker, leggings, shorts, jeans og 5 styks bluser! Haha, havde det faktisk meget godt, og var næsten ikke kold under kampen. Vores skole tabte desværre kampen, men det var en tæt kamp. 

Lørdag tog mig, Amber, Maggi og Dan & to af mine værtsforældres venner, Erin og Matt, spontant på en tur til Leavenworth. Det er en sød, lille tysk by som ligger et par timer fra Poulsbo. Her i denne tid er der October fest, så der er godt gang i den. På vejen derhen kørte vi op i bjergene, hvor der var sne!! En masse dejlig sne. Og så da vi kørte ned på den anden side, var det igen normalt vejr igen. Nå men, på vejen hen til Leavenworth holdte vi ind ved en kæmpe slik butik som havde alt muligt blandt andet fudge, som er en slags amerikansk chocolade som er virkelig mums. Da vi kom til Leavenworth kiggede vi lidt butikker, spiste Bradwurst og besøgte en kendt hattebutik, som der er kø til at komme ind i - skørt. Vi fandt en pruttepude i en butik, og mens vi gik rundt mellem folk i gaderne trykkede Amber på den. Det var det sjoveste jeg har oplevet i lang tid. Folk kiggede vildt underligt, og nogle kunne ikke lade være med at sige/råbe noget og det var kun nogle få, der regnede ud at det var en pruttepude. Men alt i alt havde jeg en fantastisk dag. 

På vej op i bjergene
Snooooow, yay
Amber og jeg udenfor slikbutikken 
Leavenworth
Bradwurst, yummy
Mig, Maggi and Amber
Dan and Matt til October fest
Prøver hatte i The hat shop 
Fandt også lidt af Danmark, nemlig et dansk bageri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar