lørdag den 6. oktober 2012

Homecoming week

Har haft en af de bedste uger længe, nemlig homecoming week! Hver dag har vi haft spirit days, hvor vi har dressed up. Mandag var twin day, og Alison og jeg klædte os helt ens og havde det præcis samme hår. Det var så sjovt, da der var en der så os bagfra og forvekslede os! Tirsdag var nerd day, nok den sjoveste dag af dem alle. Onsdag var Blast from the past, hvor folk klædte sig efter deres ynglings årti. Torsdag var det North west flannel day, hvor alle havde flannel trøjer på, og fredag var spirit day, hvor freshmen klædte sig i hvid, sophomore i sort, juniors i guld og seniors i lilla. 

I tirsdags havde vi vores powderpuff game - en amerikansk fodbold kamp, hvor nogle af senior pigerne spiller mod nogle af junior pigerne. Vi havde trænet en masse op til kampen, og lavet trøjer osv. Har fundet ud af at football er totalt indviklet, og langt svære end det ser ud til. Der er stadig en masse jeg ikke fatter, men har lært en del allerede. Inden kampen skulle vi udfylde en hel masse papirer, så hvis der skete det mindste var det ikke skolens skyld hvert fald. Det var dog ikke en hel normal football kamp med tacklinger, det var flag football, hvor man tackler ved at hive i et flag rundt om taljen på modstanderen. Selve kampen var super tæt og spændende! Det er seniorne som altid vinder, og det skal dommerne hjælpe med at sørge for, men for første gang tabte seniorne, så folk var godt sure. Men vi havde det vildt sjovt med at spille alligevel, selvom vi var langt de bedste og burde have vundet.

Onsdag havde vi en lang parade gennem hele Poulsbo, hvor alle sportsholdene var i paraden og hver årgang havde en pyntet bil ting i teamet 'Blast from the past' og så kørte alle de dem som var nomineret til homecoming king or queen i super fede, åbne biler. Om aftenen tog mig, Alison og Maggi til Silverdale, hvor Ali og jeg fik en spray tan før homecoming, det ser super godt ud, ligner at jeg lige er kommet hjem fra sommerferie, haha! Og når vi taler om sommer, så er det faktisk stadig utrolig varmt her. Omkring 20-23 grader hver dag, og vi har ikke haft regn i over 50 dage, hvilket er rekord her, hvor det plejer at regne vildt meget. Dog er det rigtig koldt hver morgen og aften, men man kan stadig godt gå i shorts til skole, og bruger ikke rigtig jakke endnu. 

Torsdag havde vi en soccer kamp hjemme, som vi vandt 2-0, og jeg spillede i cirka 20 minutter denne gang. Det var isende koldt, for vi spiller fra 7-9, men heldigvis har vi lige fået vores sweatshirts, så det hjalp lidt. 

Her i dag, fredag, havde vi assembly i sidste period, hvor hele skolen samles i hallen. Vores homecoming queen and king blev kåret, og vi sang skolens spirit song og gjorde os klar til aftens store football game, som er den vigtigste kamp hele sæsonen, og den hvor flest folk kommer og kigger. Så det skal nok blive fedt. I morgen har vi vores homecoming dance. En af mine rigtig gode venner herovre spurgte mig til homecoming med blomster og slik i sidste uge, og selvfølgelig sagde jeg ja! Vi går i en gruppe ud og spiser dinner og tager billeder, og efter det tager vi alle sammen hen til skolen. Jeg glælder mig helt vildt! Jeg fik min kjole i onsdags - den er sort, rimelig simpel, men ryggen er super smuk. Og så regner jeg med at bære sølv Toms, som er nogle meget populære sko herovre. 

Håber i har det godt i Danmark, og tusind tak til min familie for pakken!

Twin day - Me and Alison 
Nerd day 
Blast from past - 80's
Vores gange er pyntet for spirit week
Hall way

Purple and gold day Heidi, Kristi, Ali, Me and Jessica
Pakke fra Danmark!!
Efter the powderpuff game 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar