søndag den 16. december 2012

Lockdown øvelse & SNOW

Her i gaar, fredag, havde vi et lockdown oevelse paa skolen i 3rd period. Et lockdown er en oevelse hvor vi oever, det vi skal goere, hvis der opstaar et skoleskydderi paa vores skole (yep, I'm definitely in america). Tror mest det var paa grund af det forfaerdelige skyderi der skete igaar i en elementary school i connecticut! Men ja, jeg havde idraet i den time, saa vi skulle blive i vores omklaedningsrum, laase alle doere, rulle gardiner ned, slukke lyset og vaere super stille. Det var saadant set det, og det varede kun 20 minutter, saa det var ikke saa slemt. Jeg husker min laerer spurgte mig, om vi havde lockdown oevelser som denne i danmark, og da jeg sagde, at det havde vi altsaa ikke sagde hun: "Oh, you don't shot eachother overthere, right?" Kun amerikanere ville sige saadant noget, haha.

Efter skole tog jeg paa subway med anna, og vi fik endelig koebt nogle snack til at have i vores locker. Og vi fik gratis kaffe at Starbucks, og fandt ud af, at jeg godt kan lide deres peppermint kaffe, og specielt alt det caffieine der er i, som giver vildt meget energi! Vil starte mine morgener med kaffe fra nu af, hvis jeg da kan holde smagen ud i laengden. Om aftenen tog jeg til en basketball kamp paa skolen med min veninde taylor, det var rigtig sjovt, selvom vi desvaerre tabte. Naeste fredag efter vores basketball kamp mod vores rivalskole kingston, har vi a casual dance paa skolen, hvor vi gaar direkte fra kampen til fest. Ikke noget med at dresse fint op, saa det skal nok blive super sjovt!

I dag er det loerdag, og vi havde vores foerste sne her. Dog kun et par timer, og det blev ikke rigtig liggende, men stadig - sne er sne! Jeg var ude at loebe i sneen, det var faktisk skoent. Her om lidt tager jeg til downtown poulsbo med anna, og i aften skal jeg til en koncert, med et band fra vores skole, med becky, lexi og brendan. Knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar