lørdag den 22. december 2012

Yes, vi har juleferie!

Lørdag tog Anna og jeg til downtown Poulsbo, og gik lidt rundt og kiggede i butikker. Der er en masse små, hyggelige butikker og der er fyldt med julelys her i juletiden. Vi var i marina market, som er en butik med skandinaviske ting! Jeg fandt alt muligt godt; marcipan, makrel i tomat, Kinder, mælkesnitter og Haribo. Anna er helt sikkert en af mine bedste veninder herovre - hun er også udvekslingsstudent, bare fra Norge, så vi står lidt i samme situation herovre. Vi gik både til og fra downtown hvilket er cirka 15 minutter hver vej, for vi er jo nogle som ikke kan køre endnu! Det er virkelig en af de ting der er irriterende herovre, for der er ingen busser, cykelstier eller noget som helst. Nå men, efter vi kom hjem havde jeg en halv time til at tage et bad og gøre mig klar inden jeg tog til en lille, lokal koncert med Lexi, Becky, Beckys bror og en del af hans venner, som allerede var hjemme fra college og har ferie - snyd! Koncerten var god nok, men det bedste var at både Lexi og Becky næsten vandt Ugly Sweater konkurrencen, så de var ude i en danse duel! Efter koncerten tog vi alle hjem til Becky og hyggede med Xbox og burgers.


Marina Market i downtown Poulsbo
UGLY SWEATER CONTEST: Random person, random person, Becky and Lexi
Soendag var jeg sammen med mine to venner Cooper og Brendan, og vi var hjemme ved Cooper og dekorerede christmas cookies. Da vi spiste aftensmad skulle vi bede bordboen, hvilket var foerste gang jeg har proevet det nogensinde! Det var sjovt nok, jeg sad bare og stirrede paa dem og det varede saadant set kun 5 sekunder. Efter aftensmad koerte vi hen til en hemmelig soe kaldt Zissou her i naerheden af hvor vi bor, og Brendan valgte saa at springe i, selvom der var sne og det hele, haha!

Ellers har det saadant set vaeret en meget underlig uge. I mandags var jeg kun i skole i en time, fordi vi skulle til begravelse ved min vaertsmors bedste venindes grandpa. Jeg havde aldrig moedt ham, men begravelser er jo altid super soergelige. Men der var kaempe stor buffet, det var rigtig laekkert. Natten til onsdag fik vi saa en masse sne, saa om onsdag var der ingen skole paa grund af sne! Det var ikke engang vildt meget sne, men herovre skal der overhovedet ikke saerlig meget til inden de lukkker alt ned, har jeg opdaget. Saa jeg var bare hjemme og hyggede, og gik en lang tur i sneen. Torsdag aften tog vi til kitsap mall og lavede noget christmas shopping. Og naa ja, torsdag tog jeg en pose danske saltlakridser med i skole og lod en masse forskellige personer smage dem. Tror kun der var tre personer der kunne lide dem, resten lavede de sjoveste ansigter og loeb hen til en skraldespand for at spytte det ud. Det var det sjoveste nogensinde! Selv min engelsk laerer ville smage, men hun kunne selvfoelgelig heller ikke lide det overhovedet!

Fredag skulle have vaeret vores sidste dag inden ferien, men skolen blev aflyst, fordi vejene var glatte + der var nogle trusler om et skoleskyderi paa min skole. Vi fik en mail om truslerne om torsdagen, og det var egentlig meningen at der ville vaere skole om fredagen bare med en masse ekstra security og politi, men de valgte saa helt at lukke skolen. Hvilket var super irriterende, for jeg havde en masse planer den dag, og de blev helt spoleret saa!

Pakke jeg fik med posten i mandags fra min dejlige familie! Det er virkelig det bedste i verden at faa pakker
Pakke fra min onkel og tante + dansk slik, yeahhhh
Poulsbo, 2 min. fra vores hus

Nyder at have fri fra skole paa en hel normal onsdag!
I morgen er det loerdag og jeg tager til Seattle med min vaertsfamilie. Og ellers glaeder jeg mig bare super meget til jul - vi har sne, tons af gaver under traet. Saa det kan naesten kun blive en fantastisk jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar