tirsdag den 16. april 2013

Lil' Norway Invite

I lørdags havde vi vores Lil' Norway Invite, som er et stort track meet min skole holder hvert år. Det var dejligt endelig at være på hjemmebane. Og lad os bare sige at det gik rigtig, rigtig godt! Jeg løb i et 800m relay, og vi var det eneste hold. Så vi vandt selvfølgelig, og vi fik en t-shirt, så det var lækkert nok. Ellers løb jeg 400m, og jeg fik 2. plads ud af alle, og jeg fik en ny PR (personal record) som nu er 65,18 sekunder. Var simpelthen så glad bagefter, det var en perfekt dag. 

I fredags var vi en gruppe der tog hjem til Lucas og badede i hans hot tub, og bagefter så vi en film. Det var rigtig hyggeligt! Lørdag aften tog jeg i biografen med Maggi og Dan, og så Oz the Great and Powerful. Vi har et sted herovre som vi kalder, The Base, som er et sted herovre, hvor alle der har været i militæret kan komme ind. Det er sådant set en lille bitte by, der har alt muligt, og det er super duper billigt derinde. Så vi kan komme i biografen for 3 dollar, og popcorn og sodavand er omkring 5 dollar. Søndagen var bare stille og rolig - tog på en lille løbetur, og ellers tog jeg til sunday dinner hos Coopers familie. Hygge, hygge, hygge. 

Har forresten også bestilt en kjole til prom, men den må i få at se senere hehe! 

Bri og jeg hjemme hos Lucas
Og jeg fik 2. plads, yay!
Vores 4x800 relay team
Haha, once again

Ingen kommentarer:

Send en kommentar