torsdag den 16. august 2012

Så er det i morgen!

Sidder lige nu spændt på Crowne Plaza i København, og i morgen tidelig præcis 09.25 skal jeg være i lufthavnen. Vores fly til NYC letter 12.25, og vi skal flyve i over 8 timer før vi er i New York. Det bliver en lang tur, men jeg skal jo flyve sammen med en del andre danske udvekslingsstudenter, så det skal nok blive sjovt. På mandag flyver jeg videre til Seattle ekstremt tideligt, hvor jeg skal møde min værtsfamilie! Glæder mig så meget til at møde dem, for de virker bare super flinke. Men jeg er også meget nervøs jo tættere vi kommer på det, tror først rigtig at det er begyndt at gå op for mig, hvor lang tid 10 måneder er. Men jeg skal heldigvis ikke flyve alene til Seattle, for jeg skal følges med 2 piger fra Norge og Finland! 
.
Jeg har brugt den sidste uge på at pakke, holde afskedsfest for nogle veninder, købe de sidste ting og sager, været til frisør (blondine igen!) og bare gået og nydt at have sommerferie. Har virkelig følt, at jeg havde virkelig god tid, men de sidste par dage har godt nok været stressende. Det er noget sværere at pakke end jeg lige havde troet! Selvfølgelig vejede begge mine kufferter for meget, så jeg blev nødt til at vælge ting fra, som ikke skulle med :-( 
.
Har vidst ikke nævnt hvad programmet for NY er. Dag 1 skal vi ud og se Manhatten med Lincoln Center, Central Park, Harlem, Fifth Avenue, Rockfeller center, St. Patricks cathedral, Times Square, Greenwich Village, Soho, Little Italy og China town. Og derefter er der fri shopping! Dag 2 skal vi igen til Manhatten, hvor vi skal se World Trade Center Site, Wall Street, Brooklyn Bridge og Brooklyn Heights. Og derefter har vi noget fri tid igen.
.
Næste gang jeg skriver er det fra USA. Det er helt vildt underligt at tænke på alt det der skal ske den næste uge, wish me luck!

.
Mit værelse, da jeg var igang med at pakke 
Min lillebror på Crowne Plaza i KBH
Udsigt fra vores værelse på 15. etage 
Hygger på hotellet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar