fredag den 24. august 2012

Skole skema for 1. semester

I gaar tog vi over paa min high school for at faa ordnet mit skema og moede min studievejleder, som vi skal moedes med fem gange i loebet af aaret hjemme hos ham. Han var virkelig flink og sjov, og han gav mig en 1. dollar moent, fordi jeg aldrig havde set saadan en. Mit skema ser saadan her ud:

1. period - US History
2. period - Beginner studio art
3. period - Net sports
4. period - Culinary arts
5. period - English
6. period - Spanish

Jeg skal have have US history og Culinary arts med Ambers bedste ven Matt, og jeg skal have beginner studio art med Alison, saa det skal nok blive sjovt. Min Culinary arts klasse er lige inden lunch, som vidst er det bedste tidspunkt, for man for lov at spise maden som man laver ellers skal vi saelge det, jeg er ikke helt sikker omkring det.

Her til soccer traening i gaar faldt jeg paa min skulder, saa min skulder sad helt forkert. Og saa panikkede jeg selvfoelgelig og hev min skulder tilbage, og det sagde knaek. De sekunder det varede gjorde virkelig ondt, men bagefter var der naesten ingenting udover at min skulder var utrolig haevet og haard. Men heldigvis har vi et athletic medicine room paa skolen, som giver gratis behandling og de er ogsaa med ude til traeningerne. Saa de hjalp med at faa is paa, og jeg var inde at blive tjekket. De mener, det var min bicep ting, som gik ud fra sin normale plads, og som jeg saa maa have skubbet tilbage igen selv. Det lyder nok mere alvorlig end det er, for jeg er helt fin igen nu! Vi fik vores spilledragter i gaar, de er saa cool. I dag til traening skulle vi skrive alle vores ynglings snacks ned paa et papir, og en anden hemmelig person fik papiret, og skal saa medbringe snacks til en naar vi spiller kamp paa udebane.

Ellers har jeg spillet tennis en aften med amber, ali, matt, en af matts ven og alis bedste ven siena. Og bagefter var vi hjemme og spille bordtennis, og matt og siena sov herovre. Saa har vi vaeret i central market to gange og faa pizza, for de har virkelig den bedste pizza og sodavand til 3 dollar! Og du kan faa gratis cookies! Til aften dropper vi soccer traening og tager til rodeo, det glaeder jeg mig meget til. I morgen har vi proeve kamp, og pizza hygge bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar