tirsdag den 11. september 2012

Exchange student orientation

Søndag var jeg til vores velkomst orientation med min værtsfamilie. Vi mødtes hos i min kontaktpersons, Jodis, hus sammen med 24 andre udvekslingsstudenter og deres familier. Så ja, vi var rimelig mange mennesker i et hus. Vi introducerede os selv, hørte lidt om programmet og havde barbecue bagefter. Alle jeg nåede at tale med var super søde, og det var rigtig dejligt at tale med nogle, som oplever det samme som en selv. Jeg glæder allerede mig til at skulle se dem igen på lørdag, hvor vi alle skal til Seattle og op i the Space Needle. Jeg er dog den eneste fra Danmark OG jeg er den eneste som går til North Kitsap High School, men det er nu okay. 

Hele gruppen af udvekslingsstudent!
Chile, Sverige, Finland, Spanien, Holland, Danmark & Kazakhstan
Min værtsfamilie og jeg til orientation

Ingen kommentarer:

Send en kommentar