søndag den 23. september 2012

Ugen der gik

Nu er det snart ved at vaere noget tid siden mit sidste indlaeg, saa selvom der ikke er sket det hele store, faar i lige en update. Jeg elsker stadig rigtig meget at gaa i skole herovre. Jeg foeler, at jeg er begyndt at faa nogle rigtig gode venner i stort set alle mine klasser. Det sker tit at folk jeg ikke aner hvem er, kommer hen til mig og ved at jeg den nye udvekslingsstudent, saa det er meget sjovt. Selve de fag jeg har er virkelig nemme, og vi har naesten ingen lektier for. Det haardeste er klart U.S History, men der er lidt forvirring i forhold til laeren for han er aabenbart forsvundet, saa vi har haft 4 forskellige laerer indtil videre. Ellers snakker folk meget om homecoming week, som er fra d. 1-6 oktober. Hele ugen er der events, og der er dress up tema hver dag. Saa har vi den store football kamp om fredagen, og homecoming festen loerdag aften. Det er mest festen folk er oppe at koere over med kjoler, dates osv. Jeg er blev spurgt til homecoming en gang allerede, men jeg blev noedt til at sige nej, for det var slet ikke en jeg havde lyst til at gaa med. Jeg har hoert at en af mine gode venner vil spoerge, men nu maa vi se, jeg tager det lidt som det kommer. Jeg skal ogsaa have fundet en kjole og det hele - stress!

Vi har haft to soccer kampe i denne uge, og vi vandt begge to. Den sidste kamp var imod Kingston High School, som er rivaller til vores skole, og bestemt ikke nogle vi vil tabe til. Vi har nogle store sten udenfor skolen som folk spraymaler lilla og guld, og skriver eks.  "Go North" paa. Men nogle fra Kingston havde aabenbart vaeret ude at skrive paa vores sten aftenen inden kampdagen, saa nogle piger fra holdet tog til Kingston og tog haevn, haha. Der var rigtig mange fra skolen, som kom og heppede ved kampen. Og vi vandt 2-1, saa det var perfekt. Jeg fik dog ikke noget spilletid oevrhovedet, og det samme med to andre paa holdet, hvilket er rimelig frustrerende, for jeg vil jo gerne spille i kampene ogsaa.

Fredag i 6th period moedtes alle udvekslingsstudenterne (vi er seks paa skolen), og spiste pizza, bread sticks og fik sodavand. Det var rigtig sjovt at moede de andre selvom jeg allerede kendte tre af dem, og vores counsler som staar for udvekslingsstudenterne er simpelthen den sjoveste mand. I den sidste halve time i fredags havde vi assembly, hvor hele skolen moedes i vores gym og cheerleaderne og folk fra "elevraadet" staar for at peppe eleverne op med en masse school spirit. Det var saa amerikansk, som taget ud af en film.

Fredag aften tog jeg ud at se vores football hold spille. Jeg elsker football kampene herovre, for der er super god stemning, folk har skolens farver paa osv. Der var en pige fra min engelsk klasse som spurgte, om jeg ikke ville koere med hende til kampen, som var cirka en time vaek, saa det var super hyggeligt. Vi moedtes med nogle andre elever derude, og havde en fed aften. Og North vandt selvfoelgelig stort - 40-17, tror jeg nok.

Loerdag hjap vi vores grandpa med at flytte. Han flytter nemlig hertil fra Montana! Og her til aften spillede vi tennis, og var ovre hos Matt. I morgen tager mig, Amber og Maggi paa shopping, saa det skal nok blive en skoen dag. 

Knus til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar