søndag den 9. september 2012

First 3 days of school & Seattle Sounders game

Tiden flyver bare afsted her for tiden, og der er sket så meget de sidste par dage. Onsdag var min første dag på North Kitsap High School. Første dag var hurtigt overstået, da det var en forkortet dag, så vores timer varede kun 30 minutter hver. Jeg har haft meget svært ved at finde rundt på skolen, for mellem klasserne har vi kun fem minutter til at finde vores nye lokale. Og skolen er altså enorm stor, men heldigvis er folk flinke til at hjælpe herovre. I lunch må juniors og seniors forlade skolen, hvis vi vil. Og jeg elsker at alle har bil herovre, så vi tog til central market og spiste lunch den første dag. 

De to næste dage har været fantastiske! Jeg elsker, at gå i skole i USA. Jeg glæder mig faktisk til at skulle i skole på mandag igen - ved det lyder lidt mærkeligt! Men jeg elsker virkelig alle de forskellige fag vi har. Studio art er min ynglings klasse indtil videre, for vi er ikke særlig mange og vi laver heller ikke særlig meget endnu andet end at tegne. Til gengæld er min net sports class meget stor, tror vi er omkring 40 elever. Jeg er begyndt at lære flere og flere på skolen at kende, og folk er generelt super, super søde. Selvfølgelig er der nogle der er mere afvisende, specielt nogle af pigerne kan godt være rimelig arrogante efter min mening, men dem prøver jeg at undgå. Nu har jeg gået her i tre dage, og jeg er stadig lidt forvirret over at finde rundt på skolen, men det går nok. Jeg har heller ikke fundet en speciel "gruppe" at spise lunch med. Torsdag spiste jeg med nogle af pigerne fra soccer holdet, og en anden udvekslingsstudent, og fredag ringede Matt og spurgte, om jeg ville med til central market med ham og tre af hans venner. Så jeg tager det lidt som det kommer. Det hele er så nyt og spændende lige nu, og jeg elsker det!!

Amber & jeg første skoledag 
 Fredag efter skole havde vi teambonding med mit soccer hold. Først var vi ude på et rope course, hvor vi skulle gennemføre en bane ca, 10 meter oppe i træerne. Det var virkelig sjovt, og skræmmende på samme tid. Bagefter havde vi nogle samarbejdsøvelser. Om aftenen tog vi alle til den første football kamp i den sæson på vores skole. Det var en rigtig god oplevelse, folk går virkelig meget op i det med cheerleaders, sange, maling, maskot, kostumer osv. Vores skole tabte desværre, men det var en tæt kamp, og jeg skal helt sikkert ud og se flere af deres hjemmekampe! Efter kampen havde vi en team sleepover hos Colleen. Vi spiste pizza, så film, spiste en masse snacks, snakkede og sov alle på stuegulvet. 

Football kampen fredag aften
Skolens band som spillede i pauserne 
Lørdag tog Alison, Amber og jeg til Seattle med færgen, for at se Seattle Sounders spille. Det er Seattles soccer hold! De spillede i en virkelig stor stadium, og det var super fedt, for det hele var helt overdrevet amerikansk med fyrværkeri, kommentatorer, fansange osv. Vi vandt 2-1, og scorede i de sidste to minutter. Efter kampen spiste vi på Subway, og tog færgen tilbage til Poulsbo. 

Amber, mig & Alison på færgen til Seattle
Downtown Seattle fra færgen
Kæmpe stadion
Seattle Sounders fangruppe

Mig, Amber og Ali til soccer kamp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar