tirsdag den 4. september 2012

N-games & campingtrip

Nu er der kun en dag tilbage inden jeg starter i skole, og jeg glæder mig som en sindssyg med at komme i gang igen. Jeg har haft nogle super gode dage her i slutningen af sommerferien. I fredags havde vi N-games med mit soccerteam. N-games er en masse små, sjove konkurrencer mellem forsvarer, midtbane og angrebspillere. Hver gruppe klæder sig ud, og vi var ninja turtles! Vores udklædning bestod af en grøn pose, bandana og et sølv folie fad som skjold. Den sjoveste konkurrence var nok der, hvor en kastede skumfiduser med chokolade og så skulle man (jeg) gribe dem med munden, haha. Det var jeg ret så god til faktisk. Ellers var der vandballonkast, oreo leg og grib-chips-med-flødeskum-på-hovedet leg. Alle ting hvor man blev godt beskidt! Men det var super sjovt, og jeg føler vores hold får mere og mere sammenhold. Og mit hold, som var midtbanespillerne, vandt. Derefter havde vi barbecue med burgers, hotdogs, salater og virkelig det bedste dessertbord jeg nogensinde har set, det var seriøst alt - mums. 

Team Ninja turtles aka. midtbanespillere



Skumfidus konkurrencen 

Jeg er nummer 2 fra venstre 
Vinderholdet
Lørdag til mandag var vi på camping i Grayland State Beach Park. Der var en virkelig lækker strand, og vi lavede super god mad på grillen hver dag. Men det er nu dejligt at være hjemme i et rigtig hus igen i stedet for en campingvogn. Jeg var afsted med min værtsfamilie og deres vennepar, Erin og Matt. Her kommer lige et par billeder fra weekenden!

Klar til camping!
Alison spiller football på stranden
American breakfast
Mig, Amber & Alison 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar